fredag 5 februari 2010

Intensivt och svettigt

Att jag ofta är småsnuvig går inte att förneka, men i onsdags kände jag att förkylningen slog till på riktigt. Och kanske var det inte så smart att gå på yoga den kvällen, för igårkväll kändes det som att feber och halsfluss inte var långt borta. Tog två Alvedon och gick och la mig - vaknade några gånger under natten och kände hur jag svettats i sömnen. Men imorse när jag vaknade mådde jag sååå mycket bättre. Och nu är statusen tillbaka till enbart småsnuvig igen.

Mamma är här på besök några dagar och därför passade vi på att ta en tur till I´s favorithak - Vellingeblomman. Det blev god fika där, nu är årets första semla intagen, och lite underbara blommor. Hög mysfaktor!

1 kommentar:

JennyB sa...

Mmmmm så gott med semla. Har faktiskt inte ätit någon själv......ännu.
Ha en fortsatt trevlig och mysig helg.
Kram