måndag 15 mars 2010

Åttonde gången gilt

Gårdagens konsert var nice! Kanske inte Kents bästa men helt klart bra! Det var ju åttonde gången jag såg dom och jag har ju därför varit med om många bra konserter men också några som är outstanding! Och dom regerar abslout fortfarande kvar på tronen som Sveriges bästa live-band! No doubt about that!
Första gången jag såg dom var 1998 och visst har vi vuxit sen dess, både jag och Kent. Då stod man alltid längst fram och hoppade sig igenom hela föreställningen. Numera sitter man snällt diggandes på sin plats och sjunger med. Har detta med åldern att göra mån tro? Fast vid kvällens slutnummer, den klassiska "Mannen med den vita hatten" ställde sig hela Malmö Arena upp och sjöng med! Vilken kick!

Hade gärna hört några låtar till, men man ska ju sluta när det är som roligast! Och jag vet ju att det inte var sista gången vi sågs - det blir fler dejter i framtiden!
Typ 6 augusti :-)

1 kommentar:

Johanna sa...

Alltid kul att gå på konsert.