måndag 8 mars 2010

Tjejbaciller

Usch ja, senaste dygnen har inte varit nåt vidare alls. Igår fick jag och lilla E påhälsning av dom obehagligaste bacillerna enligt min mening och det var längesen jag känt mig så sjuk. Alla som känner mig vet vilken fobi jag har för detta och det sägs ju att rädslan för sina fobier minskar genom utsättas för det, men nej så känns det verkligen inte såhär dagen efter. Nu hoppas jag bara att killarna här hemma ska slippa våra "tjejbaciller".

Lilla E verkar ha återhämtat sig bäst av oss och nu ikväll började hon krypa på riktigt! Tidigare har hon ålat sig fram och tagit nåt enstaka "krypsteg", men nu blev det minsann flera stycken. Härligt! Så nu dröjer det väl bara en vecka eller två och sen kommer hastigheten från 100 hunnit ha speedats upptill 180.

Inga kommentarer: