onsdag 10 mars 2010

Dåligt bloggande

Ja det känns som att bloggandet går på sparlåga. Det känns som att den första starka inspirationen lagt sig och framförallt att tiden inte räcker till. Det här året blev inte riktigt som jag tänkt och hoppats på. Mina förväntningar var ett toppenår med skön mammaledighet och att få ägna mycket tid åt fotograferingen. Nu kom det ju lite annat emellan - min pappa har gått bort, J´s mormor likaså och så känns det som att det är mycket sjukdomar här hemma, framförallt för lilla E. Så särskilt mycket tid över till kameran blir det inte. För att inte tala om den där bilbehandlingskursen, suck! Jag ligger så efter!!! Men jag har inte fått ihop det helt enkelt - mycket frustration blir det och stress. Imorgon har jag dock anmält mig till en föreläsning "Ta bättre barnbilder" och den hoppas jag kunna gå på. Det skulle vara roligt.

Våren och dess energi är verkligen såååååå välkommen hem till oss nu. Jag längtar efter solens strålar och trädens grönska, glass med familjen nere vid kanalen och grillkvällar med vännerna. Säg att vi snart är där!


Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse

1 kommentar:

Hanna sa...

Ja, vi välkomnar våren med stor famn och säger förhoppningsvis farväl till alla dessa dryga baciller som har förföljt oss hela vintern. KRAM