söndag 15 januari 2012

Blog Award


Jag har fått min första Blog Award! Och ingen är gladare och tacksammare än jag. Det är Jennica & Nellie på deras mysiga blogg Kanel & Cayenne, som varit gulliga och delat ut den till mig. Tackar så hjärtligt!

Utmärkelsen är en Liebster Blog Award, vilken man i sin tur kan dela till fem andra bloggare som har färre än 200 följare. Jag har valt fem bloggar som ligger mig extra varmt om hjärtat.

Borta bra men hemma bäst
Gottegrisen
Johanna Lanner
Louise´s blog
MedHjärtat

Ni får gärna dela ut awarden till fem bloggar som ni tycker extra mycket om. Meddela dem genom att lägga en kommentar till dem. Ni får gärna länka till mig i inlägget.

4 kommentarer:

JennyBjörk sa...

Tack snälla söta Titti för äran att bli tilldelad en blog award från dig. Så glad jag blev....och som det värmer. TACK!
Kram Jenny

Gottegrisen sa...

Tack snälla!!! Det är alltid så härligt att titta in hos dig!

Kram Linda

Kanel & Cayenne sa...

Såklart att du ska ha en award! :) Jag börjar så sakta närma mig världen utanför bebisbubblan. Vilken underbar känsla det är att bli förälder, ibland overkligt, ibland frustrerande men mest underbart! Kram /Nellie

TITTILINA sa...

Tack snälla Nellie!
Ja visst är det helt otroligt häftigt att bli förälder. Är så nyfiken på att få höra mer om mammalivet sen. För det blir kanske lite bloggande om det, eller?
Kram och trevlig helg!