torsdag 26 januari 2012

Mamma Muffin

Egentligen frågar jag mig hur jag ens kunde tänka tanken? Att köpa dessa, för att sedan lägga undan dom som en fin ge-bort-till-fika-present? Jag? Mamma Muffin herself? Tillika Bullmamma OCH Kakmonster!

Jag gillar verkligen att ge bort saker som jag själv tycker om. Men nu tror jag att jag gått förbi gränsen. A-must-have för egen del, och sen kan jag ju köpa fler till nära och kära.

Underbara handdukar med cookies på. För bara femtiolappen på Åhléns. Dessutom vårkänslor på köpet. I form av grönrutig handduk :-) Ja, tack!

3 kommentarer:

Desireé | homeanddesire.se sa...

Jösses, så fin den med kakor är!

Angående större bilder i bloggen så får du gå in och ändra lite i mallen och bredden på bloggen. Jag hade också små bilder från början, men kände att de liksom inte kom till sin rätt...

Om du går till startsidan och väljer Mall, så kollar du sedan på Live i blogg, och klickar upp Anpassa. Sen får du välja Justera bredder och då får du välja hela bloggen. Min är på 1000 px och bilderna jag lägger upp i bloggen är på ca 660 p. Hoppas du förstår lite av beskrivningen! :)

Fru Sederblad sa...

Snygga!

TITTILINA sa...

Tack Dessi! jag ska verkligen undersöka saken närmre. Fast imorgon. Smygläser på internet fast jag egentligen borde göra nåt lite vettigare. Typ stryka kläder till kvällens happenings.