onsdag 15 augusti 2012

No more excuses

Nya löparskor inköpta.
Glass i stora lass (ska vara bra dagen innan löpning) har jag laddat med hela sommaren.
Jag blir inte mer förberedd än så här. Eller rättare sagt, jag har inte fler ursäkter att komma med.
Så nu kör vi ränna-runt-på-gatorna minst två gånger i veckan.

Smackar till med en Svensk klassiker för småbarnsföräldrar den här veckan.
3,5 km löpning (alias Lidingöloppet)
7 km powerwalk (alias Vasaloppet)
1 mils cyklande i jakten på vackert kvällsljus (alias Vätternrundan)
Eftermiddagsdopp i havet med barnen (alias Vansbrosimmet)

Jodåsåatt. Där satt den. Svensk klassiker. För småbarnsföräldrar.
Med ont om tid. Och kondition.


På era platser....


9 kommentarer:

Queen of Kammebornia sa...

Härligt! Lycka till!

mitt liv som jag sa...

Haha, en fantastisk bra klassiker tycker jag! Ha det! Kram Jennifer

Limetwig sa...

ojojoj verkar tufft, så ser jag nån liggande i en hög på en gata i närheten så kan det va du alltså? Då ska jag hjälpa dig upp :)

Ha det gött!

TITTILINA sa...

Skittufft skulle jag vilja säga...
Du kan väl hålla ett öga på din gata så att jag inte säckat ihop där nånstans.

Kram

Fru Sederblad sa...

Oj, då! Har du blivit rent vild?! Själv kör jag igång med flera kilometers promenad med Paulina imorgon. Och sen fortsätter dagarna med jogging och ridning. Jag SKA komma iform igen, men f-n vad segt och tråkigt det är!

Anonym sa...

Underbar klassiker! Känner mig härmed anmäld och börjar gärna med en "Vasaloppet". Hojta om du passerar... / Pernilla N

Hemma på Sjuan sa...

Ha ha, helt rätt man gör helt enkelt sin egna klassiker efter den tid man har ;)

Kram Suss

House number 11 sa...

Wow! Inspirerande!
Lycka till!
Kram Jenny

Anonym sa...

Underbar bild (som alltid).