söndag 9 februari 2014

BRÅKIG morgon

 
Solen lyser in genom uterummet.
Vi hoppar ut i våra vita nattlinne och hoppas på att få känna
svag lukt av bastu och sommarvärme.
Men temperaturen bjuder oss bara på 6,8 grader, så vi drar oss snabbt in igen.
 
Jag dricker citronvatten ur BRÅKIG, som jag lyckades sno åt mig.
Två av de sista fem kopparna i som fanns kvar i fredags.
Vi äter "strandmackor" med avokado, körsbärstomat och philadelphiaost på.
Och dansar och glada och tokiga till Håkan Hellströms "Kom igen Leeeeena"...
 
Nu är vi igång.
Och kramar ut det sista från den här helgen.

7 kommentarer:

Jennica... sa...

Superfina koppar! Sååå besviken över att jag inte kunde handla något från kollektionen, misstänker att inte mycket finns kvar nästa vecka då jag är på benen igen. Hade planerat att vara med redan i torsdags då kollektionen skulle presenteras för IKEA FAMILY medlemmar....men nix, det blev sängen för mig.
Hoppas ni får en fortsatt härlig söndag, den började ju bra! :)
Kram Jennica

Bara Sara sa...

Måste liksom gratta dig som fick tag i fina kopparna! Var där idag och det var tooooomt i hyllorna sånär som på några brickbord och tapeter. Borde varit kvickare! Kram Sara

Titta in hos Thess sa...

Fina koppar !!!!
Och semlorna i förra inlägget skulle jag kunna trycka i mig utan att blinka ;)))

Kram Thess

Anna sa...

Superfina koppar! Vilken trevlig blogg du har, jätteglad att jag hittade den!:-)

TITTILINA sa...

Kul att du gillar den Anna.
Välkommen hit!

HönaPöna sa...

fina, fina koppar... låter som en klart härlig söndag! Hoppas att veckan har börjat bra den med!

Nellie - the Flying Hippo sa...

Ja, det var värst vad det var snålt tilltaget i Malmö. :( Inte så värst inspirerande heller med massa tomma hyllor... Tur att du fick med dig några koppar i alla fall. Kram