lördag 1 februari 2014

Fluffy

Det är lördag och en danssal full av rosa prinsessor.
Full av tyll och fluff.
Och det är fortfarande lika kul att titta på.
Man kan liksom inte se sig mätt på dom där söta små varelserna.
 
 
Ikväll vankas det Mello framför teven. I goda vänners lag.
Med Nutellamannen och fina familjen.
 
Den passande fluffiga efterrätten står och gonar till sig i frysen.
Kvällen och gästerna till ära.
Nu fattas det bara några tag med dammtrasan.
Och lite nya blommor tror jag.
 
 
 


3 kommentarer:

Ida sa...

Hoppas ni får en trevlig kväll och blir det någon efterrätt över vet du var jag bor hihi!
Kul att höra att du var där i tisdags. Måste ju betyda att det gick ok med axeln eller inte blev värre iallafall. Jag var superförkyld men skall hinna bli bra till nästa vecka. Då kör vi! Kram

Nellie - the Flying Hippo sa...

Fluffy, det hade kunnat vara jag. Dock inte rosa (behöver verkligen klippa mig!). Jag ser fram emot denna period med skräckblandad förtjusning... Trevlig kväll! Kram

Bara Sara sa...

Sötingar i rosa fina fluffkjolar! Kram Sara