måndag 24 februari 2014

Lite vissen. Och förvirrad.


Jag längtar efter fötter som omsluts av löparskor. Som springer långt och lätt.
Utöver fälten. Rakt genom solnedgången.

Jag längtar efter en frisk kropp utan snormaraton i näsan.
Som är fylld av energi och inte som en vissen blomma.

Jag längtar efter att ha koll på läget och att ha lämnat Förvirringarnas stad.
Efter att vakna upp en morgon och vandra ut till garaget och slippa inse att cykeln är borta.
Och att jag måste ha glömt den vid barnens förskola/skola.
I torsdags.....

Well måndag it is. Och februari.
Veckan har startat!


6 kommentarer:

Bara Sara sa...

Håller med dig om att längtan efter vår och värme är stor. Eller kanske mest ledighet… Kram Sara

Limetwig sa...

Hihi förlåt att jag skrattar men den där förvirringen... hihi! Lätt hänt när man längtar efter ledighet!
Kram

Jennica... sa...

Tack för svar! Gillade speciellt den med fjädrarna och den med fjärilarna.

Kram och hoppas du känner dig bättre snart!

Lena sa...

Krya på dig!

Kram Lena

Ida sa...

Fin bild vännen! Hoppas dagen blir bra, kram!

Fru Sederblad sa...

Ja, ja. Man kan inte vara på topp alltid ;-).