lördag 8 februari 2014

Sånt man måste berätta om i semmeltider

 
Vi provar nåt nytt.
Semlor med nutella i.
Det gillas och går hem!
Big Bro hävdar bestämt att jag måste blogga om detta!?
Det var den godaste semla jag nånsin ätit!
Det måste du blogga om! Nu lyssnar du på mig!
 
Så jag gör som jag blir tillsagd.
Låter mitt barn ta över makten.
Eller låter honom inspirera mig.
För sånt måste man ju allt berätta om i semmeltider.

 
Och det där med att byta ut mandelsmassegojset mot nutella.
Det kommer vi absolut göra om fler gånger!
 
N.U.T.E.L.L.A.A.M.E.N!

7 kommentarer:

Helenas enkla vardag sa...

Wow vilken bra ide! Min dotter kommer jubla om jag berättar det här.
Kram helena

Lena - gott för själen sa...

Haha, vad gulligt. Ja hela familjen är ju verkligen engagerad i bloggandet.

Kram Lena

Jennica... sa...

Lika bra att göra som man blir tillsagd! Och som jag sa innan - jag gillar dig! För du kommer på de godaste saker och struntar i allt vad sockerförbud heter! :)
Och TACK igen för min semla, du är väl för söt!
Kram Jennica

TITTILINA sa...

Haha... @Jennica. Jo jag försöker att vara nyttig också under veckorna, men är absolut inte villig att lämna sockret helt. Jag vill ju unna mig också. Kram

Bara Sara sa...

Ojojoj låter farligt gott! I den här familjen gillar inte barnen semlor men det är ju mööööööjligt att de skulle ändra sig om det breddes Nutella istället för grädde emellan.. Fatet - nytt/ gammalt!? FINT! Kram Sara

TITTILINA sa...

@ BaraSara jag köpte det i höstas på utförsäljning. Det är Bloomingville och finns kanske kvar nånstans på webben.

Kram

Mittgodastefinaste sa...

Jag älskar mandelmassa (men tål i och för sig inte bullen!!) men inte flickorna så detta vore kanske något!

Ha en fortsatt fin helg!

Kram Jenny