torsdag 8 september 2011

Pimpad och pompad

För några år sen (när vi bara hade I) var dom stora shoppingshappeningsen för mig rean. Och då snackar vi POP-rean. Vinter och vår. Superkoll på datumen, en välfylld plånbok och sen gick jag och en vännina bananas i affären (det var hon som fick mig att hamna i POP-rea-träsket. Tack C!).
Nu har den intressesfären ändrat riktning. Från norr till söder. Från svenskt till danskt. Från POP till Pomp.

Igår var det dags för höstens kollektion och klädparty. Med galet goda snittar, vin för dom som inte körde, ostbricka, kaffe och underbar morotskaka! Oj vilken beslutsångest. Allt var så rackarns gott och kollektionen så himla fin. Det blev som bostadsrättsföreningens möte i Kvarteret Skatan "Ska vi ääääta förrrst och shoppa sen, eller ska vi shoppa förrrst och äääta sen?"

Men på fyra timmar hann jag med alltihop + lite mamatalking förstås. Så nu är barnen mina redo för att bli höstpimpade och höstpompade.

Pantsuit


Tunika


Byxor


Jeanskjol


Jeans


Fotbollströja

Bilderna är lånade från PompDeLux.

Inga kommentarer: