torsdag 2 februari 2012

Inspiration a´ la Mamma Muffin

Det finns så fantastiskt många kalasfina bloggar som inspirerar och underhåller. Med fantastiska fotografer och underbara skribenter. Det känns nästan onödigt att köpa tidningar numera, för det finns så mycket inspiration på nätet.

För någon vecka sen fick jag syn på bästa och finaste bullformsförvararen här. Ett måste för en Mamma Muffins som jag! Nu får det snart bli en tur till Ullared eller Lagerhaus för att fylla spaghettiburken med ännu flera muffinsformar.

3 kommentarer:

Kanel & Cayenne sa...

Kul att kunna inspirera, även om det inte var jag personligen i just detta fallet! :) Tack för att du ville dela med dig av inspirationen! Kram! /Nellie

TITTILINA sa...

Det är ni som ska ha tack!
Kram

Desireé | homeanddesire.se sa...

Ja, det är inte lönt att köpa tidningar alltid...

Mina After-eight-muffins gjorde jag med ett kärleksmums-recept i botten... Men de blev inte så bra som jag hade hoppats, glasyren skar sig tre ggr. Tredje gången hade jag i lite kaffe för att den skulle bli slät och jag vill ju inte ha kaffesmak på glasyren! Nästa gång gör jag dessa: http://www.tasteline.com/Recept/After_eight_cupcakes