måndag 21 maj 2012

Awards

Ibland funderar jag på vad bloggandet ger mig? Varför jag håller på med det här? För vissa dagar är det lättare att blogga än andra.Men så kommer jag på att jag gillar att leka med ord och det får jag göra här. Och att mitt fotograferande har utvecklats iom bloggandet. Samt att det finns så många härliga männsikor som tittar in här och bjuder mig på fina kommentarer.


För ett tag sen så fick jag ännu en Liebster Award. Från bästa Louise in Skottorp - TACK!. En utmärkelse som glädjer mig massor och ger mig ännu mer inspiration.
 
När man får en Liebster ska man
- tacka den som gett utmärkelsen och länka.
-skriva ner fem bloggar (som har mindre än 200 anhängare) som man vill skicka Awarden vidare till och låta dom få veta detta genom att lämna en kommentar hos dom.

Och det valet är inte lätt minsann. Därför har jag fnurat och fnurat och fnurat under en längre tid. Haft lite beslutsångest. För det finns så många bloggar ute i cybervärlden som inspirerar mig. Låter mig mig få nya idéer, får mig att skratta och le.

Men här är fem bloggar som jag gärna återvänder till och vill ge en Liebster:

En härlig blogg fylld av vackra bilder, inredning och familjeliv.

 
Humoristisk blogg som bjuder på många härliga skratt. Och fina bilder



En trebarnsmamma som delar med sig av sitt familjeliv och ser det positiva i mångt och mycket.



Allt och/eller inget
Ännu en härlig blogg om familjelivet - om en småbarnsmamma.
Smått och gott blandat i en stor och varierande påse.


Lycklig
En väldigt inspirerande fotoblogg, med massor av vackra bilder och tankar.




2 kommentarer:

mitt liv som jag sa...

Oj en får tacka så mycket, vad roligt! Då blir det min tur att fundera över vilka av alla underbara bloggar jag ska välja :). Tack än en gång! Ha en skön kväll! Kram Jennifer

House number 11 sa...

Grattis till din award och tusentack för att du tänkte på mig och min blogg! Jag blir oerhört glad och tacksam!
Ha en fin kväll
Kram Jenny