söndag 20 maj 2012

På en strand nära mig


Beach 2012 kommer innebära ett nytt sommarjobb. Jag kommer ligga på en strand nära mig (om vädret tillåter) och vikariera som polkagris. Som ifyllnad åt denna fransösinspirerande polka-not-dot-bikini. Formen för denna ifyllnad är ännu inte klar för att visas upp offentligt, men idag ska sommarvärmen firas med polkadress på trädäcket. Lapa lite sol innan mitt barnkalaspass börjar. En ordentligt haltande I är på sitt första kalas nu, med pappa som assistent. Till kalaset i eftermiddag, tar jag över jouren. Och imorgon tar el doktore sig en kik.

Men nu som sagt, trädäcket i polkagrisdräkt.

5 kommentarer:

Allt och/eller Inget sa...

Vilken läcker bild och vilken fin bikini! Du kommer vara ursnygg på stranden!
Tycker att dina solbrillor ser ut att vara väldigt lika mina.
Å vad avis jag blir på er som verkar ha sommarvärme, vi har visserligen haft ganska behaglig temperatur men växlande mellan sol och moln och några regndroppar.

Kram Linda

Kanel & Cayenne sa...

Läckert! Det måste vara en fin fyllning som käkar gröt till frukost (en av de bästa frukostar som finns, om man gillar det vill säga :) Kram /Nellie

TITTILINA sa...

Tack du Nellie, men den är fylld med glass, kakor och godis med :-)
Kram

mitt liv som jag sa...

Hihi, härligt inlägg! HOppas att allt går hos doktorn. Kram Jennifer

Desireé | homeanddesire.se sa...

Tack för den fina kommentaren hos mig! :)

Jag hoppas jag hinner blogga lite mer, helt kommer jag aldrig släppa bloggen iaf! :)