lördag 12 maj 2012

Living the dream


En fd klasskompis till mig har gjort slag i saken och öppnat en webshop - Brogatan. Med söta små prylar som man inte kan vara utan. Hon har tagit klivet ut and is living her dream. Klokt och beundransvärt. Och inspirerande. För vem vill inte göra det? Leva i sina drömmars land?

Häromdagen anlände ett paket till mig i raketfart. Med söta små skålar som jag beställt därifrån. En till lillan, en till storebror, en till pappa och en STOR till mamma! Perfekt till lördagskvällarna när godiset ska fördelas. Jämlikt. Och i förhållande till skålarnas storlek.

2 kommentarer:

Kanel & Cayenne sa...

Verkligt fina skålar! Så kul att din kompis vågat ta steget. Hennes butik har en filosofi som jag gillar (och delar :). Hoppas jag är lika modig en dag... Kram /Nellie

dianasdrommar sa...

Ursöta skålar, ha en härlig söndag kramar Diana