söndag 27 maj 2012

Han har många damer i burarna

Vi rullar oss fortfarandei gårdagens seger och dess sötma och glans. Äntligen vann rätt låt och jag lovade mig  själv att vinner Loreen så ska jag försöka få tag i biljetter till nästa års Eurovision.
Sjukt nöjd över att stockholmarna har fullt upp med hockey-VM då, vilket ökar oddsen för Malmö Arena.

Och byter vi arena kan vi likväl slå till på ny kommentator också. I bjöd på rackarns många bra kommentaror igår. Sådana som skulle förgylla spektaklet till lite mer guldkant.

Om Albanien:
"Det var mycket skrik!"

Om Litauen:
"Han har många damer i burarna."

Om Turkiet:
"Tjuvar!? Dom har klätt ut sig till tjuvar!"

Om Moldavien:
"Han ser ut som en majskolv!"

Och så undrade han förstås när Sean Banan skulle komma...

3 kommentarer:

mitt liv som jag sa...

Hihi härliga kommentarer :). Men Malmö känns lite för långt bort för mig, så jag hoppas på Stockholm om jag ska vara lite egoistisk :). Ha en bra dag! Kram Jennifer

Ann-Louise sa...

Det byggs för fullt här uppe, nya arenor lite här och där. Tänkte kanske också masa mig dit nästa år.

Jenny Björk sa...

Underbara kommentarer :-)
Ha en bra dag!