måndag 12 augusti 2013

Rosa tanten

Jag vet, det är olikt mig att klä mig så i rosa.
Jag är ju egentligen blå.
Men man är väl inte sämre än att man kan ändra sig för tusan.
Och när jag hittade rosa supersköna häng-i-grenen byxor från Line of Oslo
på sjuttiorean förra veckan så känns rosa-tanten-stilen ännu närmre till hands.

Så rosa outfit fick det bli på gårdagens cirkusbesök med kidsen.
Jo jag tänkte först ta min clownkavaj för att köra all-in.
Men sen fick jag låna lil'sis clownnäsa på vägen hem, 
och då kände jag mig lite mer cirkus....

Pink lady it was!



14 kommentarer:

Lena - gott för själen sa...

Hihi, faktum är att du var snygg i näsan! Och outfiten var dösnygg1

Kram Lena

TITTILINA sa...

Tack, du är ju för go, Lena!
Tja, man kanske skulle bära omkring på en clownnäsa på jobbet, för att piffa till vardagen lite :-)

mitt liv som jag sa...

Gillar verkligen näsan :-).
Snygga kläder och skoj med cirkus!
Kram Jennifer

. sa...

Allt klär en skönhet:-) Den där väskan var riktigt snygg. Var hittat man en sån tro? Kram, C

Hemma på Sjuan sa...

Snygg outfit, du passade bra i rosa! Och näsan var ju pricken över i:et ;)
Hoppas det gick bra med vardagen igen idag... Kram Suss

Ida sa...

Du är underbar! Byxorna ser supersköna ut! Kram

Titta in hos Thess sa...

Ha ha ha vad fin du är!!!!!
OM du skulle få tupp juck och spader på samma gång nu när du kommer tillbaka till jobbet och bara vill där i från så kan du ju alltid ta och jobba extra som clown :))))
Du har ju liksom vanan inne vet ja ;))

Kram Thess

TITTILINA sa...

C den är köpt på nån sån här fancy schmancy boutique.... Eh... Eh... Vad heter den.... Jo, ULLARED!

Kram

Och tack alla ni andra söta för att ni tycker jag är så "snygg" i clownnäsa.... Ha ha, är ju för goa!

Kram

Linda sa...

Jättefin outfit!

Kram Linda

My everyday life sa...

En väldigt söt pink lady :) Perfekt att använda näsan till byxorna när du vill känna dig extra festlig ;) Kram vännen

Anna Margareta sa...

Och du är ju jättefin! Med clown näsa och allt. Kram

Bara Sara sa...

Supersnyggt tycker jag! Gillar väskan med:-) Kram Sara

mirawe sa...

Hej! Vill bara tipsa om min tävling där du kan vinna en vacker dörrkrans. - www.mirawe.se

Nellie - the Flying Hippo sa...

Snygga byxor och snygg näsa. Och en rosa väska! Du gick verkligen all in. :) Kram