fredag 11 april 2014

Jo men jag kan gilla det där med jobbfredagarna också



Att jag är barnsligt förtjust i mina lediga fredagar, tja det vet ni ju alla vid det här laget.
Men att jag faktiskt gillar dom där jobbfredagarna kanske är nåt nytt?

Jo men hur ska man kunna annat när man får börja morgonen med en löprunda innan jobb?
Skratta med kollegorna tills ögonen tåras, bara för att man är så trött?
Hamna mitt i ett ösregn ute på landsvägen, samtidigt som solen visar sig från sin bästa sida.
Då magi uppstår framför ögonen på mig och jag förtrollas totalt 
och blir tvungen att stanna vid vägkanten och hala upp min mobilkamera.

Jo dom där fredagarna, dom är fina dom med.
Med eller utan magi i öppna landskap.








2 kommentarer:

Ann-Louise sa...

Det är ju trots allt på fredagarna man får den där härliga helgkänslan. Det känns ju inte på samma sätt en torsdag om man sen är ledig fredag, lördag och söndag.
Men visst fasen är det skönt med lite långledigt!
Kram

Lena sa...

Wow, verkligen magisk bild!

Och det är ju lika bra att gilla jobbfredagarna också eftersom man ändå ska jobba, liksom.

Kram Lena