måndag 21 april 2014

Tjugo snabba

Bjuder på tjugo snabba om mig.
En del är kanske bekant, andra sånt du inte visste.
 
 
1.Måste äta havregrynsgröt varje morgon för att få energi att fungera. 2.Har en viss förmåga att sätta igång en maskin tvätt klockan åtta på kvällen. 3.tappar sen lusten att hänga upp den men tvingar mig till det strax innan läggdags. 4. Älskar att fotografera men har svårt att själv posera framför kameran. 5.Anser att regler finns till för att följas. 6.Är livrädd att nåt ska hända med min familj. 7.Har fått dille på chiapudding. 8.Gillar yoga när jag kommer in i rätt flow. 9.Har ägnat eftermiddagen med att titta på lössläppta kossor. 10.Är glad för deras skull. 11.Skiter ibland i reglerna och går mot röd gubbe. 12.Men har bättrat mig sen vi fick barn. 13.Gillar Trädgårdsmåndag och Tareq. 14.Inser just nu att jag missat det ikväll. 15.Funderar på att anmäla mig till Midnattsloppet. 16.Är osäker på vad jag ska bli när jag blir stor. 17.Funderar på att låna en bok om löpträning 18.Fyller snart år. 19.Har snart ätit upp 350g Lindts champagnekulor själv, som hela familjen fick av vännerna i torsdags. 20.Såg "Sunes på bilsemester" igår med familjen och får sedan dess ständigt höra Big Bro säga "det blir roligt sen, mamma!"

5 kommentarer:

Anonym sa...

21. Du är en fin vän!
Kram Hanna

TITTILINA sa...

Tack fina Hanna! Du också!
Stor kram

Helenas enkla vardag sa...

Kul läsning. Vi har en hel del likheter. Men skulle gärna se mer av dig.
Kram Helena

Lena sa...

Kul att lära känna dig lite mera. Log när jag såg nr 1. Måste också ha gröt. Hur kan man ens fungera utan!?

Kram Lena

Nellie - the Flying Hippo sa...

Catching up, som du märker. :) Midnattsloppet ja! Det finns massa bra info om löpning på webben, om du inte hittar någon bra bok. Kram