torsdag 17 april 2014

Smash the cake!

 
 
Nog blev det smashing alltid!
Med byns mest bedårande 1-åring.
I "the country over there", det som är fullt av tokiga amerikaner -
där har det blivit tokinne att fotografera sitt barn när det fyller 1 år
medans födelsedagsgrisen går banans på en tårta.
Tokigt men kul!
Jag tyckte i alla fall det när jag låg på golvet och fick fotografera
Fröken Bedårande!
 
 
 
 

 
Och jag skulle kunna sitta framför datorn hela dagen
och drunkna i alla fina bilder på lilla damen.
Men mina barn vill visst ha lunch!
Och så ska jag se till att brassa till lite nutellasemifredo
som vi och våra vänner ska mumsa på ikväll.


7 kommentarer:

Jennica... sa...

Men åhhh, vilken söt liten tjej! Söt som socker! Och vilken smashing tårta du gjorde! Du är så duktig!! På att baka och på att fotografera!!!
Stora påskkramar!

TITTILINA sa...

Tack kära Jennica! Ja tänk om man fick baka och fotografera alltid!
Kram

Pernilla sa...

Ljuvliga bilder! Vad duktig du är! Och nutellasemifreddo - du har inte ett recept till övers på det att slänga iväg på mailen till mig? :-) låter ruskigt gott!

Lena sa...

Haha, underbara bilder på en toksöt liten tjej!

Kram Lena

Fru Sederblad sa...

Men åh, vilken liten underbar sockerpärla du lyckats föreviga! Superfina bilder på söt liten tjej!

Nellie - the Flying Hippo sa...

Söt, sötare, sötast! Vilka fantastiska bilder Titti! Kram och glad påsk!

TITTILINA sa...

Tack kära ni tjejer!