lördag 3 april 2010

Påsklista

Dagens frukost: Håll i er nu - förändringens tid är på väg! Det blev nybakta bullar, kaffe, juice och yoghurt.
Dagens utflykt: En tur ner till Skanör för en blåsig, men solig vårpromenad.
Dagens risktagande: Att bo under samma tak som J, han har hosta och 40graders feber.
Dagens lättnad: Mamsen som tog itu med disken.
Dagens lunch: Fisksoppa med olivbröd
Dagens ingengörsjobb: Lagat I´s bärgningsbil - kanske snart kan börja jobba på verkstad?
Dagens mellis: Kladdmuffins
Dagens tålamod: Intensiv dag då man helst skulle varit klonad. När det känns jobbigt, brukar jag tänka att det kunde varit värre och då känns det mycket bättre
Dagens insats: Lagade påskmiddag fast jag kände mig superhängig - men se, jag blev ju mycket piggare efteråt!
Dagens fina: I hämtade leksaker till "ålen" E för att uppehålla henne på skötbordet.
Dagens middag: Påskmiddag med Jansons, potatis- och bönsallad, sill och ägg.
Dagens tv: Hade tänkt kolla Saltön på SVT-play, men det gick inte.
Dagens skratt: Ja det är ju egentligen gårdagens. Såg Solsidan med lite vitt vin innanför västen - omoget roligt!
Dagens överraskning: Hade för en kort stund glömt bort min påse med Lindorchoklad, men hittade den och högg in på den för en stund sen.

2 kommentarer:

JennyB sa...

Gillar verkligen att läsa dina "dagens-listor" :-)
Kram

TITTILINA sa...

Tack, det var roligt å höra. Dom är ju lite "snodda" :-)
Kram