söndag 4 april 2010

Saknad

Vi skulle haft några vänner här ikväll på middag, men eftersom J fortfarande är sjuk med feber och hosta så blev det inget. Synd, för jag hade sett framemot det. Men det är såklart mest synd om mannen min som mår så dåligt, stackare.

I fick förfrågan om att sova hos farmor och farfar och han var inte sen att tacka nej. Han tycker det är så roligt där och får ju full uppmärksamhet. Hemma har han ju sin lillasyster att dela denna med.
Visst kan man ibland tycka att det är skönt med lite avlastning för att få lite gjort, men jag måste erkänna att jag saknar honom så! Min fina lilla kille! Det är så tomt utan honom.
Tänker också på alla vuxna som lever det liv med delad vårdnad - så jobbigt det måste kännas att vara ifrån sitt/sina barn flera dagar....

Men imorgon får jag träffa honom igen :-)

Inga kommentarer: