fredag 31 december 2010

Årskrönika

I mål!
Året är slut och nyårslöftet har hållits - hela vägen. Troligtvis för första gången.
Om det blir några nya löften inför kommande år? Ytterst tveksamt.
Men året som gått ska summerars. Det hör liksom till med en årskrönika.

2010 - Årets:

Skönaste: Föräldraledigheten

Oväntade: En vit jul

Sorg: Pappas och mormor Ingas bortgång

Favorit-som-kommer-i-repris: Mallorca och Astrid Lindgrens värld

Projekt: Bildbehandlingskursen

Kärlek: Mina barn och min man

Konsert: Kent på Sofiero

Julklapp: Fotokurs hos Emelie Ohlsson

Fest: Hoppas jag på ikväll

Kalas: Dotterns 1-årskalas förstås

Efterrätt: Sommartårta med bär

Utveckling: Fotograferandet

Oro: E´s alla infektioner och sjukhusvistelse

Oavslutade: Bildbehandlingskursen

Succé: E´s babyrytmik. She loves it!

Förändring: I´s byte av förskola. Han klarade bytet med bravur, det gick sämre för mig.

Bristvara: Sömn, pengar och fritid. Det ingår i mammalediga kitet.

Ihållande: Min dåliga hårkvalitet. Har tröttnat på min polskrandiga, korta, stripiga frisyr nu. Ge mig tillbaka min page!

Kära återseende: Dejten med Karin, som jag inte sett på 4 år.

Klädinköp: Odd Mollykoftan. Som jag använt den!

Bok: Cancerkarusellen

Nykomlingar: Max, Jonna och Elise. Inte mina egna, men tres amigas har fått barn. + 16 till. Många barn blir det :-)

Gott slut!
Och gott nytt!

4 kommentarer:

JennyB sa...

Gott Nytt År Titti!
Vilken trevlig årskrönika du gjort...är det ok om jag "lånar" den?
Såg att du fått en toppenjulklapp, lovar dig att du kommer att bli supernöjd med Emelie!!!!
Massor av kramar!

TITTILINA sa...

Självklart får du låna den Jenny.
Ja, jag ser framemot några timmar med Emelie. Hoppas få utveckla mig lite mer.

Gott Nytt 2011!
Kram

Hanna sa...

Det har varit ett sant nöje att följa din blogg, vännen! Hoppas att du fortsätter blogga! <3 Kram

TITTILINA sa...

Tack bästa Hanna! Det var väldigt roligt å höra.
Jag kör på ett tag till, kanske inte lika frekvent men... ändå.
Stor kram!