tisdag 11 oktober 2011

I skymundan

Det är svårt att få till bloggeriet, så som önskas. Iallafall från min sida.
Det är svårt när man ska gå på föräldramöte och yoga samma kväll. Eller kanske ännu svårare när man somnar under läggningen i dottern säng och sover där en kvart eller två. Okej, tre (i ärlighetens namn). För att sen vakna till och vara helt mossig och förvirrad. Och framförallt, vara fantastiskt trött. Jag vägrar tro att det beror på åldern. För så gammal har jag väl ändå inte blivit? Nä, några sådana vetenskapliga belägg finns inte att påvisa.

Speedar upp mig med en liten skål glass och en halv tub O´hoysås därpå. Det sätter fart på tröttheten. Iallafall ett tag så att jag kan blogga och sen läsa min bok. Bra för all del, men lite stressigt ibland när man lånat på bibblan. Billigt dock, om man lämnar i tid. Och det är ett måste eftersom jag inte får låna om den fler gånger.

Inga kommentarer: