måndag 9 april 2012

Förenat med livsfara

Att ha fyrahundra meters gångväg hit. Det är fullständigt förenat med livsfara om man tillhör släktet bankkort eller plånbok. Eller bara tillhör släktet shoppingsugen tvåbarnsmamma.
Och att man kan ringa och beställa tid med den rara butiksinnehavarinnan när man vill komma dit. Eller ännu värre, att ha en vännina som redan beställt en appointment där och sen frågar om man vill följa med.

Som häromdagen. Då läget var som ovan. Hänga-med-en-väninna-dit-och-dessutom-få-30%-på-ett-helt-köp. Jo det är en utmaning för en kvinna i sina bästa år. Gudarna ska veta att det frestades både på ditten och på datten. Men jag var ståndaktig. Och höll mig till planen. Köpte bara det plagget som jag tidigare planerat. Men jag kunde stoppat på mig en hel del annat. Eller jag menar förstås stoppat MED mig. Så ska det vara. MED. Förstås.

Det här hade mer än gärna fått följa MED mig hem.


Blus till mig från Tina Wodstrup.


Barnkofta från Creamie


Barntunika från Tina Wodstrup


För den som är shoppinsugen så här sista dagen på påskhelgen, så är det bara att slå till. 30% rabatt hela Annandagen!

Inga kommentarer: