tisdag 17 april 2012

Tisdagsmotion

En dag med kavaj, god mat och träsmak. Kroppen skriker efter den dagliga dosen av frisk luft. Den jag är så van vid. (Fast god mat och kavaj kan jag också vänja mig vid).

När pappan och lillsyrran åker iväg till babysim då drar vi. Vi två som blir över drar på iväg på tisdagsmotionering. I tar cykeln och jag tar mina ben. Det är så vi gör på tisdagar, när de andra ligger i blötläggning. Förenar nytta med nöje. Slår två flugor i en smäll. Motionerar och pratar alldeles för oss själv. Om ditten. Och datten. Kanske mest om ditten. Quality time.


5 kommentarer:

Pernilla sa...

Jättefin tröja! Varifrån?

Mysigt med lite tid på egen hand :-)

TITTILINA sa...

Grabben fullkomligt äääälskar sin nya t-shirt. Köpt på Lindex. Billigt och bra.

Allt och/eller Inget sa...

Vad mysigt det låter! Fina, riktigt fina bilder! Gillar också t-shirten massor.

Kram Linda

TITTILINA sa...

Tack Linda för din söta kommentar!
Kram

Hanna sa...

Så duktig han är som kan cykla utan "små hjul" som stöd! Och så fin tröja han har! Kram