måndag 2 april 2012

Gwyneths paltor

Insåg ganska snabbt att jag inte var den enda som var intresserad av Gvinnets paltor (skånska) när kollektionen släpptes lös för två veckor sen. Marint, klassikt och blått. Jo det håller. Ja nu var det ju inte hennes egna paltor, hon var ju bara modellen. Men ändå, visst är man lite som fru Paltrow när man svassar runt i huset. Iförd i likadana kläder som hon. Lite moviestarkänsla. Det enda är att kläderna inte sitter likadant. Konstigt nog. Hon är två centimeter längre, men byxorna ser kortare ut på mig!? Och jag är helt övertygad om att hennes midja är betydligt mer Hollywoodsmal än min. Så hon borde alltså ha en mindre storlek i byxorna, fast med longlegs. En fundering bara....

Annars är jag nöjd med kläderna. Absolut. Nöjd. So far. Men just den ekvationen får jag inte ihop.

2 kommentarer:

Fru Sederblad sa...

Ja, men visst är kollektionen helt underbar?!!

TITTILINA sa...

Absolut. Jag skulle kunna tänka mig mer av den.