onsdag 11 april 2012

Trädgårdsonsdag


Jag börjar bli som mamma min. Jag börjar tycka att Tareq är riktigt trevlig (jädrar vicket tjôt om honom). Inte trevlig på det sättet som min mamma tycker (tror jag) men jag börjar verkligen gilla hans och Pernillas trädgårdsprogram. På riktigt. Trädgårdsonsdag.
Så pass, att jag har svårt att slita mig från teven för att bege mig ut kvällspromis. Så jag hänger kvar. Skyller på åldern. Att jag snart är pensionerad trettioåring.

Så det blir först Trädgårdsonsdag. Sen kvällspromis.
Amen

3 kommentarer:

dianasdrommar sa...

Mysigt :) med trädgårdspyssel kram Diana

Hanna sa...

Jag erkänner...jag gillar också Tareq och Trädgårdsonsdag! Vi kanske börjar bli gamla?! Näää...
Kram

TITTILINA sa...

Hanna: Gamla? Näää, snarare schyssta chics i sina bästa år :-)
Kram