onsdag 3 november 2010

Shoppingdags?

Efter att ha titta igenom min jeans-trosor-bh-kollektion, finns det bara en sak att säga: KÖP NYTT!
Har förvisso uppgraderat små delar av denna garderob, men just jtb är så tråkigt att shoppa - ja bikini oxå för den delen.
Trosor för att det är tråkiga pengar och för att de gamla sitter så mjukt och skönt.
Behåar för att man tar med sig minst 7 modeller in i proven och har man TUR så har man kanske hittat en som känns okej...
Jeans, ja man får lov att vara attans kräsen. Iallafall är jag det, även om jag minskat mina krav senaste åren. Annars hade jag nog gått omkring som Fröken Byxlös och det vill jag inte bjuda min stackars omgivning på...

Har ju lärt mig att köpa flera av samma sort, när jag väl stöter på nåt bra. Det är ju bara det att plaggen är lika gamla och säger upp sig vid samma tidpunkt.
Så nu står jag här, med håliga favvojeans och tråkiga underkläder. Det är bara ta sats, ge sig in i djungeln, ta med tålamodet och hoppas på det bästa....

Wish me luck!

2 kommentarer:

JennyB sa...

Lycka till i jeans-djungeln :-)
Dina texter är verkligen underhållande att läsa......du är så duktig!
Ha en skön helg!
Kram

TITTILINA sa...

Tack kära du!
Om du visste hur glad jag blir över din fina kommentar!

Kram