onsdag 11 december 2013

Det lackar mot jul


Det lackar mot jul nu.
Och en efter en åker klapparna av från kalendergranen.
Den som blev ihopsnickrad i elfte timmen.

Så klockan tickar på. Och dagarna likaså.
Jag blir med page igen. Trots att jag glömt bort den obligatoriska frågan innan.
Dvs "det blir inte för kort, så att jag inte kan ha det uppsatt?"
Jo men sådana fakta är viktiga för mig när jag sitter i en frisörstol.
Håret i hästsvans är liksom en trygghet för mig. 
Klipp för sjutton hur ni vill. Bara jag kan sätta upp håret om det skulle se för gräsligt ut.
Min plan B liksom.
För det är sån jag är. Full av B-planer.
De kanske inte behövs så ofta, men de är sköna att ha.
Jag gillar B-planer. Och jag gillar page.


4 kommentarer:

Queen of Kammebornia sa...

B-planer är ju nödvändiga! Lycka till med allt. Kram!

Limetwig sa...

Haha tror B-planer är ett måste när vi jobbar med det vi gör och sen blir det liksom en arbetsskada som man tar med sig hem :)

CreandoPhoto sa...

Ha, ha, ha känner igen det där. Men inte nu längre, för nu är det kört med hästsvans. Page är det. Och lugg. Men någon svans får jag inte till :)

Jennica... sa...

Spännande med page!
Och B-planer är bra. Mycket bra. Och välbehövliga! :)
Kram!