onsdag 24 augusti 2011

Den som saa de...

...va Eric Saade.

Svettig sommarkväll. Äntligen! Den första för i år. Jag och I och Eric Saade. Och några tusen till. Små, små, små Popular-fans. Ovanligt långa för sin ålder. Sittandes på sina föräldrars axlar. Så även min son. Han såg skitbra, jag såg - inget alls. Nästan. Jag fick istället njuta av nertyngda uttröttade axlar och utsmetade platta fötter. Jo, mina skor höll inte formen efter konserten. Dom är mycket bredare än när vi åkte hemifrån. Alltså utplattade Kalle-Anka-fötter. Inte konstigt, med sexton, sjutton pannor på mina sillamjölksaxlar.

Men trevligt hade vi, jag och I. Det blev en tur med tåget (eller två), en glass och så fick han se Manboy och Popular. Det är dom namnen han givet Eric. Rätt så passande när man tänker efter....




Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse

2 kommentarer:

Ann-Louise sa...

Vet en liten böna som är riktigt avis!

TITTILINA sa...

Jag vet två. Kussen också...

http://tittilina.blogspot.com/2011/08/eftersnack.html