måndag 1 augusti 2011

Glad

Jag är glad och lycklig över att jag har så många fina vänner. En av mina favoriter har varit här idag och hälsat på. Det blev några timmar tillsammans på en galet disig strand. Spöklikt dimmig. Men skönt ändå. Åtminstone till en början.

För två år sen tog väninnan och hennes familj beslutet att flytta söderut. Till en ort närmre oss. Jag tycker att det var ett av de bästa besluten de tagit. Nånsin. Nu bor de knappt en timme härifrån och vi ses nästan en gång i månaden.
Jag är iallafall väldigt glad över det beslutet. Och fler av mina långt-bort-i-stan-boende-vänner är välkomna att ta efter.


Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse

3 kommentarer:

Hanna sa...

O ingen är gladare än jag över att jag får träffa min fina, fina väninna oftare nu! Tack för en mysig dag! Kram

TITTILINA sa...

Tack själv för en mysig dag!
<3

Jenny Björk sa...

Håller med.....ett av de bästa beslut de tagit! Jag är väldigt glad över att få ha dem "nära"!