fredag 19 augusti 2011

In bed with a stranger

Jo faktiskt. Det var inte många meningar vi hann utbyta under kvällen. Men tillräckligt många för att dela säng en natt. Med en tilldelad och blivande kvinnlig kollega. In a cosy cottage at The Lodge.

Kick-off för hela organisationen på mitt nya jobb. Det var inte bara en ny kollega jag lärde känna, snarare en hel drös. Många, många trevliga sådana. Så det blir nog bra.

Jag hade tänkt passa på att lägga mig i tid för att vila ut. Utan någon risk för att bli väckt av små tassande tår eller små rop - "Mamma"! - mitt i natten. Mjuka sängar och en übervarm stuga resulterade i annat. Och att sova med en främling gör sitt till. Man har liksom svårt att koppla av. Och dessutom behåller man gärna sin heltäckande pyjamas på inför en ny bekant.

Annars var The Logde precis så fint och mysigt som jag trott. Love this New England-style!


Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse

3 kommentarer:

Louise sa...

Måste genast sprida vidare till chefen så att vi vet vart vi ska förlägga nästa konferens. Fin bild, jag trodde att den var tagen från hemsidan ;)

TITTILINA sa...

Tycker abslout att den ska konferera där nästa gång. Supermysigt boende och fantastisk utsikt.

TITTILINA sa...

Att NI ska konferera, ska det ju såklart stå.