tisdag 12 oktober 2010

Alla känner apan,

men apan känner ingen.
Som bloggare bjuder man på en del av sitt liv. Glädje och sorg. Trötthet och energi. Shoppingfrustration och recept. Och ibland lite annat mellan varven.
Själv tycker jag det är högst roande att läsa andras bloggar. Varför? Jo, jag antar att det är nyfikenheten att få kika in i andras liv och tillvaro som lockar mig på olika plan. Eller också för att få inspiration och tips.

Men lika nyfiken som jag är på andras liv, så är jag nyfiken på vem som hälsar på mig på min blogg. Vissa dagligen, andra sporadiskt.
Så skriv gärna en hälsning eller två nån gång. Så stillar du min nyfikenhet.
Ingen skulle bli gladare än jag :-)

2 kommentarer:

Hanna sa...

Jag läser såklart din fina blogg VARJE dag! Du är superduktig på att skriva på ett underhållande sätt! Kram kram

TITTILINA sa...

Tack kära du!
Det känns tryggt å veta att du finns vid min sida varje dag :-)
Kram bästa Hanna!