torsdag 27 januari 2011

Nytt projekt

Nu är dom här, böckerna till mitt nya projekt.
Min nya kurs, Fotografi - Visuell kommunikation, startade redan för ett par dagar sen. För egen del ville jag invänta kurslitteraturens ankomst innan min personliga start.
Ytterliggare en internetbaserad kurs på distans - det passar mig bra. Att kolla igenom lektionerna och läsa böckerna när det finns tid.
Den här gången har jag tänkt jobba på lite snabbare än jag gjorde på förra kursen. Jag vill vara pluggfri till hösten då nya utmaningar väntar.


Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse

2 kommentarer:

JennyB sa...

"the photobook", har du hunnit tittat i den? Är den inspirerande? Jag är nyfiken.....för funderar på att investera i den (har redan "konsten att ta..."). Vi borde planerat in en fotodag tillsammans :-)
Kram!

TITTILINA sa...

Det hade varit supertrevligt med en fotodag! Görna för mig!

Jag har bara kollat snabbt i boken men ska förkovra mig mer i den i helgen. Ber att få återkomma :-)

Kram