torsdag 20 januari 2011

Tack och hej!

Äntligen kan jag säga tack och hej till den sista inlämningsuppgiften. Under förutsättning att den godkänns, men det får man väl tro.
Har säkert ägnat tio timmar den här veckan åt att göra den klart. Puh! Självkritiken är ens värsta fiende. Iallafall i sådana här lägen. Man kan alltid göra det lite bättre... Sådana påstående som ringer i mitt huvud borde portförbjudas. No trespassing!

Nu ska jag iallafall njuta och ta det lugnt några dagar, innan det är dags att bege sig in i nästa projekt. Mer om det sen....

2 kommentarer:

Åsa sa...

Då blir vi kursare :-)
Jag sitter med min uppgift nu, ska ägna tid i helgen och få den färdig. Sen är det ju som sagt dags för nya projekt.

TITTILINA sa...

Vad roligt!
Det är ju tack vare dig som jag gått Digital Bildbehandling :-)
Lycka till i helgen.