lördag 22 januari 2011

Zumbarumpa

Tillbaka från gymmet efter att ha skakat zumbarumpan.
Bara att få plats till passet är en sport i sig. Långt svårare och mer komplicerat än själva passet.

I torsdags kl 7.45, gick jag in på gymmets hemsida för att boka plats till kommande torsdags zumba (man får boka en vecka innan). FULLSATT! Kvart i åtta på morgonen!? Hur är det möjligt?
Igår på semmelfikat fick jag höra att folk ställer sina väckarklockor 00.00 för att gå upp, starta datorn och boka zumba. Mitt i natten!
En tjej jag träffade idag berättade att de försökt få plats till förra veckans pass, men att det var 135 reserver på kö före dom. 135!!! Dom tar kanske in 40-50 pers allt som allt på passet.

Att få plats till passet, det kallar jag sport. Dock en smula galen sådan.

Inga kommentarer: