lördag 18 maj 2013

Århundradets fest

Jo vi var där igår. I arenan. Jag och Big Bro.
Insöp Jorråviiiiisjonn på riktigt.
Maffigt. Spektakulärt. Och galet roligt mellan varven.
Once in a lifetime
 
Loreens nummer fick mig att nästan tappa andan. Så bra det var.
Men Big Bro missade henne helt.
Han somnade trots mängder av cola och godis. I mitt knä.
Mitt i Norges all-in-nummer. (hur man nu kan somna med den volymen)
 
Självklart blir det mer Joråviiisjonn-häng ikväll.
I soffan. Framför teven.
Och med utlagda madrasser på golvet där dom små kan somna.
Och massor av godis. Förstås.
 
 
Men först kör vi sommardag.
Med lite måsten och fix.
 Lite utredning av sömnrufsig hår. Och sandalshopping.
Och sen lite strandhäng förhoppningsvis.


7 kommentarer:

My everyday life sa...

Åh vad kul det måste ha varit att vara där. Vi var i Malmö idag och strosade runt och man kände verkligen av stämningen även på gatorna. Vi ska också bänka oss framför TV:n ikväll och jag hoppas att dottern orkar se på Robin. Nu kör vi ;)

Ann-Louise sa...

Åh vilken fin klänning! Den hade Ellen verkligen gillat. Var är den köpt.

TITTILINA sa...

Ann-Louise:
Det är en PompDelux, köpt på sommarrean 2011 för 75 kronor :-)

Lena - gott för själen sa...

Att vara på genrepet måste ju vara maxat. Att se allt först på plats och sedan hemma i soffan. Perfekt!

Kram Lena

Ann-Louise sa...

Fasen vilket kap!

Allt och/eller Inget sa...

Vad kul det låter! Och vilken söt bild. Och vacker bild. Och fin entré, är det hemma hos er? Har du visat bilder från ert hem, är nyfiken :) Måste nog kolla dina gamla inlägg :)

Kram Linda

TITTILINA sa...

Tack Linda. Japp det är från vår entré, fast den är egentligen inget att visa upp. Rabatter utanför med fullt av ogräs i. Tror inte att jag visat upp så mycket av mitt hem. Nån enstaka gång sådär. Kanske får bli mer av den varan.

Kram