torsdag 9 maj 2013

Lite hederligt trädgårdsarbete


Jo men jag var ju hos farbror doktorn igår.
Nä inte hos han den snygge, utan hos nån annan. Modell äldre. 
Alltså mina bihålor vill inte riktigt med mig. Utan kör sitt eget lilla rejs.
Men nu har jag fått piller och tycker redan att det är på det andra hållet.
Mitt håll och min vilja så att säga.

Så idag kör vi lite familjefotografering på fina vänner och hoppas att vi får uppehållsväder.
Och sen kör jag ner händerna i myllan utanför.
Rensar ogräs nu när jorden är dyngsur efter gårdagens ösregn.
Fixar till pallkragen jag köpt.
Och lite annat smått och gott.
 
Lite hederligt trädgårdsarbete helt enkelt. Det skadar aldrig.
 

7 kommentarer:

House number 11 sa...

Underbar bild! Hoppas att du mår bättre nu!
Trevlig kväll!
Kram Jenny

Bakom dörr nr. 11 sa...

Hoppas du snart mår bättre.
Själv har jag en hosta som vägrar ge sig, så det blir farbror doktorn för mig också.
Underbar bild.
Ha en fin kväll :)
Kram Pia

Bara Sara sa...

Åh va du skriver roligt! Men att gå till en ful farbror doktorn är ju bättre än ingen doktor alls:-) Och Ola Selmen - kavajen, jag fattar vad hon menar men jag dreglade själv på exakt den för ett tag sen men släppte den till slut.. Bidde en prickig då! Kram Sara

mitt liv som jag sa...

Wow, vilken otroligt fin bild!

Usch vad trist med bihålorna, det är ju bara så jobbigt att ha ont så. Hoppas det blir bättre nu!

Ha en riktigt bra helg! Kram Jennifer

kavallinskan sa...

Så fin bild och supersnygg kavaj i förra inlägget!
Krya på dig och ha en fin helg!
kramar viktoria

Queen of Kammebornia sa...

Det ska jag nog gå ut och göra nu jag med!

CreandoPhoto sa...

Vilken vacker bild!!!! Otrolig! Färgerna är magiska!

Lycka till med den där doktorn :)