söndag 13 juni 2010

Dagens lista

Dagens frukost: Havregrynsgröt med rivet äpple och kanel
Dagens utflykt: Shoppingtur till Männens Mecka.. (Biltema)
Dagens risktagande: Att släppa in mannen på Biltema - man vet ju inte riktigt när dom kommer ut igen??
Dagens lättnad: Att det faktiskt gick fort och att jag tyckte det var ganska okej därinne :-)
Dagens lunch: Tonfisksallad med pasta
Dagens ingengörsjobb: Måste man vara ingenjör för att gå på Biltema?
Dagens mellis: Yoghurt
Dagens tålamod: När jag skyndade mig ner till presentaffären för att hinna handla nåt innan de stängde och så hittar jag en lapp på dörren "Idag söndag stängt"!
Dagens insats: Det blev ingen, jag skulle ju pluggat ikväll men fastnade här..
Dagens fina: Att jag fick sovmorgon imorse
Dagens middag: Köttfärslimpa med fetaost, nypotatis, brunsås, ättiksgurka och gelé
Dagens tv: Fotbollen står på, men jag tänker inte slösa min tid på det när man kan hänga framför datorn istället
Dagens skratt: När I får syn på en bebis inne på Babyland och utropar: "Titta, där kommer ett barnbarn!"
Dagens överraskning: E som på ett ögonblick klättrade upp på toalettpallen och stod brevid mig vid handfatet! What???

Inga kommentarer: