onsdag 16 juni 2010

Sooommar, sommar och sol...

Äntligen har vi fått smaka på lite svensk sommar! Välkommen hit!
Det luktar sommarlov och jag hoppas att det blir många många sådana här sköna dagar.
Funderar allvarligt på att plocka fram vår lilla barnpool, så att mina små vattendjur kan få plaska och stoja däri. Ja jag med för den delen. Barnpooler är absolut underskattade. Inte för att jag brukar ligga dubbelvikt med cyklop i denna, men ibland räcker det att bara få svalka sina fötter när det är som varmast.

Det blev ett spontanbesök till jobbet i förmiddags. Det var trevligt att få träffa mina kollegor igen, men det ska erkännas att det var skönt att gå därifrån och veta att det dröjer ytterliggare några månader innan jag ska igång igen. Neddragningar, övertaligheter och ovisshet = lika med slitna kollegor. Nä det lockar inte alls, jag har det fantastiskt skönt hemma med mina små godingar! Och ska försöka njuta extra mycket den tiden jag har kvar.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Javisst är det härligt nu! Njuter också för fullt av ledigheten.Har tänkt att vara hemma nästa termin också!

TITTILINA sa...

Det gör du rätt i Johanna!
Skönt att få njuta så länge man kan.