måndag 21 juni 2010

Fröken Bus

Jag funderar allvarligt på att sätta hänglås på vårt kylskåp.
Inte enbart för att jag själv småäter hela tiden (jag får väl lära mig att behärska mig snart) utan för att vår ettåring är där konstant. Hon öppnar själv dörren(!?) och sen drar hon ut barnmatsburkar, frukt, grönsaker och annat smått och gott som finns längst ner i kylen.
Eller varför inte öppna toalettlocket och slänga ner saker däri? Också superkul!

Fantastiskt vad man orkar fast att man har öroninflammation - igen.
Fröken Bus var hos farbror örondoktorn idag och precis som vi misstänkte så var det dags för penicillin igen.
Lilla gumman, inte konstigt att hon haft feber och varit ledsen om nätterna hela helgen....

Men ibland måste även en liten sjukling vila lite och då är det mysigt att krama Skrållan! Hennes nyfunna vän....


Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse

2 kommentarer:

Johanna sa...

Gratta Fröken Bus på 1-årsdagen!

TITTILINA sa...

Tack Johanna!
Du kom ihåg. Men vi hade ju förvisso samma bf och din behagade titta ut en vecka förtidigt och min en vecka för "sent" :-)