lördag 26 juni 2010

Hon har blommor i sitt hår




Vi hade en bra midsommarafton igår, med mycket mat och så lite mat till....
Galet vad vi åt hela tiden, men gott var det! Vi åt så mycket att vi inte orkade äta godis?! Vet inte när det förekom sist?

Och vilket väder! Solen gassade riktigt när vi dansade och fikade vid stången. Vem hade trott att det skulle bli så varmt? Men jag bara bugar och bockar.
Det är ju så fantastiskt skönt att kunna sitta ute länge på kvällen och det gjorde vi.

Idag har det varit slappedag med en liten promenad ner till byn och helgens tillfälliga tivoli där. Barnen fick åka lite karuseller och därefter begav vi oss hemåt igen för att äta hämtpizza.

Nu kallar sängen, jag vet det är tidigt och det är lördag. Ingen bra kombination, men jag ska upp tidigt imorgon och då menar jag TIDIGT.....

Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse

Inga kommentarer: