söndag 27 juni 2010

Yoga i gryningen

03.10 ringde klockan imorse. 45 minuter senare hade jag fått liten en uppfriskande cykeltur och möttes av marschaller, brasa och yogalärare Jona med "yogisar".
Månen lyste för fullt och det var fantastiskt mysigt att befinna sig där i gryningen.

Under två timmar utövades yoga och meditation.
Jag som inte tränat yoga sen vårens sista lektion i mars, kände mig lite ringrostig och stel. Men vilket härligt sätt att få väcka kroppen på!






Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse

3 kommentarer:

Louise sa...

Ser helt underbart ut faktiskt.

Åsa sa...

Så häftigt. Själv har jag bara mediterat inomhus, måste vara något helt annat att sitta på stranden i en soluppgång. Wow.

Johanna sa...

Vilken fantastisk upplevelse detta måste ha varit!!