torsdag 12 augusti 2010

Reträtt

Ibland får man ge upp och till den punkten kom jag idag. Jag har kämpat länge för att få min vilja igenom, men åldern är inne och alla andra jämnåriga pojkar har en...
Idag fick I sin vilja igenom efter noggrannt övervägande med pappa hans. Men vi har också kommit överens med grabben om att man får EN sån här - det är så långt vi kan sträcka oss.

I svävar på moln, är överlycklig! Och även om jag inte är förtjust i just det inköpet idag, så är jag förtjust i hans lyckliga ögon. Och jag förstår honom så väl, det är väl klart att han också vill ha en sån tröja.


Nu lycklig ägare till en McQueen på magen...
Och jag, jag är nöjd med allt det andra vi hittade till honom idag. Coola kläder, till en cool kille.

Bilden är lånad av www.kappahl.com

4 kommentarer:

Louise sa...

Ja, det är lätt med klara åsikter, speciellt innan man får barn. Men lyckliga barn (till en viss gräns) väger mer än vissa principer.

Härligt att grabben är glad!

TITTILINA sa...

Så sant som det är sagt.
Ibland får man bara kompromissa :-)

Hanna sa...

Klart killen ska ha Blixten Maskin (som en annan liten kille kallar honom) på magen!! Kram

TITTILINA sa...

Blixten Maskin - vilket härligt fyndigt namn!
Hoppas att ni får ett trevligt partaj!
Kram