tisdag 4 maj 2010

Comeback

E har gjort comeback i poolen!
Senaste tiden på babysimmet har varit lite avslaget från vår sida. E´s mammighet har gjort att hon mest bara velat klänga på mig och har någon instruktör kommit i närheten av henne har hon snabbt sagt ifrån om att "inte ta min mamma ifrån mig". Jag vet inte vad som hänt, men efter att ha missat två veckors babysim så var hon på kanonhumör idag. Hon tillät sig ett dyk med instruktör (bara ett litet pip), sparkade jätteduktigt med sina ben och åkte rutschkana för första gången utan större protester. We´re back again! Synd bara att terminen avslutas nästa vecka...

Som grädden på moset var jag på utvecklingsamtal hos I´s mentor och jag kunde gå stolt därifrån. Det var inga oväntade nyheter som framfördes, men det är alltid trevligt med en avstämning och såklart kul att höra lite extra hur han har det.

Åh vilka fina barn vi har!

Inga kommentarer: