tisdag 11 maj 2010

I plurret med pappa

Så var det avslutning på babysimmet för denna gång. Två terminer är avverkade och vi tycker det är så mysigt att vi satsar på fortsättning till hösten.

Idag fick pappa hänga med, så att jag äntligen fick ta lite bilder på vårt lilla vattentroll. Det ska erkännas att jag funderat på hur detta skulle gå. E har bara badat med mig i bassängen och med tanke på hennes mammighet, gruvade jag mig lite för att hon skulle vara ledsen när hon såg mig på torra land. För säkerhets skull hade jag packat ner både baddräkt och mössa åt mig (åh jag är underbart snygg i den sistnämda och nästan lika graciös som Esther Williams). Kom det till användning? Svar nej. Hon trivdes som fisken i vatten där i pappas trygga famn och hade roligt rakt igenom.



Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse

Inga kommentarer: