torsdag 6 maj 2010

Frustrationslista

Ja det är förvisso i-landsproblem i allra högsta grad, I know, men det är trots allt lite irriterande.

För "spänningens" skulle börjar vi bakifrån.

På plats nummer 3 kommer bloggkommentarerna.
Det känns lite trist att det ska vara sånt meck med dessa kommentarer. Men jag har testat om det går att lämna kommentarer som Anonym och faktiskt - det fungerade! Sen är det ju förstås kul om man skriver sitt namn också.
Men det känns oerhört tråkigt att ni kära läsare skickar kommentarer till mig, som aldrig når mig.

På plats nummer 2 kommer denna förkylning.

Jag är inte den som klagar särkilt mycket över de förkylningar jag brukar få, det känns betydligt jobbigare när mina stackars små godingar för påhälsning av Familjen Snor. Men den nuvarande snuvan jag har, firar treveckorsjubileum till helgen och nu tycker jag det är drygt. Tack och lov har smärtan släppt i bihålerna, men trots att jag redan snutit ut en liter snor (nä jag skojar inte) så tar det inte slut! Var kommer allt ifrån? Jag har trott mig vara på sluttampen länge nu, men skam den som ger sig!

På plats nummer 1 kommer......
Ta-ta-ta-ta-ta-da! ....Mina bilder som jag laddar upp på bloggen. Problemet är att jag tycker dom är helt okej när jag fixat dom i Photoshop och har "web-redigerat" enligt konstens regler. Men, a BIG BUT, dom blir suddiga när jag sen lägger upp dom i bloggen. Vad är detta???? Inget kul alls att lägga upp bilder längre. Har kollat inställningarna även här, men ser ingen lösning på problemet. Så om nån stött på detta problem tidigare, så hör gärna av er.
Ja och då blev det lite moment 22.... Kommentarerna är ju inte å lita på.
Har tappat gnistan för bloggande lite nu känner jag. Ska försöka hitta den igen...

Tack och hej
från Gnäll-Kjell
alias Sure-Ture

Inga kommentarer: