måndag 31 maj 2010

Tandläkarbesök

Det börjar närma sig E´s ettårsdag och därmed var det dags för första besöket hos tandläkaren, eller tandhygienisten i det här fallet. I följde med som support och det hela gick väl ganska hyfsat.
E är inte särskilt förtjust i att öppna munnen på beställning, men tandsyster fick iallafall se en snabb skymt av hennes två små minigaddar. I roade sig under tiden med att åka rutschkana nerför tandläkarstolen och efter en stund hängde även lillasyster nedanför och tittade glatt på. Jodå, jag har pli på mina barn :-)

Inser att maj snart är över. Var tog den här månaden vägen?
Poff sa det bara och så var den förbi. Men det har varit väldigt många trevliga nöjen trots att vi tjejer varit mestadels sjuka.
Nu är det nog dags att ta tag i mitt pluggande igen och göra lite allvar = mindre bloggande. Har haft ett uppehåll på en och halv månad och är redo för nya tag.


Bilderna får inte kopieras eller användas utan min tillåtelse

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vilken fin bild! Du är superduktig, vännen!!!:) Kram H

TITTILINA sa...

Tack kära du!
Jag övar och övar och hoppas på färdighet.
Kram

JennyB sa...

Mmmmm....vilken underbar blomsterbild!!! Gillar färgerna och stämningen den förmedlar. SUPERFINT!!!
ps. Såååå vackert brudpar ni var...mycket vacker bröllopsbild.
Kram

Anonym sa...

Hej! Så fina bilder du har här och sånt jätte fint bröllopsfoto!!! Grattis i efterskott på läderbröllopsdagen! Kram kusin Marie